„A legmodernebb színvonalat képviselő ágyak számának bővítése amellett, hogy hozzájárul betegeink legmagasabb szintű ellátásához és gyógyulásához, emeli pácienseink komfort- és biztonságérzetét, és az ápolási feladatokat végző szakdolgozóink munkáját is jelentősen segíti” – emelte ki az együttműködés kapcsán dr. Merkely Béla. A Semmelweis Egyetem rektora, a Semmelweis Egyetem Alapítvány kuratóriumának elnöke köszönetét fejezte ki az adománygyűjtés kezdeményezéséért.
Hangsúlyozta: a Semmelweis Egyetem Magyarország és a közép-európai régió vezető orvos- és egészségtudományi felsőoktatási intézménye, amelynek célja, hogy a betegellátás terén is a legmagasabb színvonalat képviselje. Az egyetemi klinikák évente mintegy 140 ezer fekvőbeteg esetet látnak el, a pandémia kezdete óta pedig több mint hatezer COVID-19 beteget kezeltek. A speciális ágyakat a COVID-19-ben szenvedők kezelésében, valamint rehabilitációjuk során is használni fogják. Így az adományozók az egyetem járvány elleni küzdelmét is támogatják – mondta dr. Merkely Béla, aki a negyedik hullám kapcsán hangsúlyozta az oltás felvételének fontosságát. Az a legjobb vakcina, ami a vállunkban van – jelentette ki.
A Lidl Magyarország évek óta elkötelezett az egészséges táplálkozás és az egészségtudatos életmód támogatása mellett. Ennek jegyében immár harmadik éve havi szinten nagy értékű élelmiszeradománnyal támogatja a kórházi ápolásra szoruló beteg gyermekek étkeztetését, közvetve pedig gyorsabb felépülésüket. Mindemellett magas minőségű termékkínálatával, a vásárlókat megszólító edukációs kampányaival, és különféle szponzorációs tevékenységeivel is folyamatosan az egészségtudatos életmód előmozdításán dolgozik.
Az október 25-től induló adománygyűjtő akcióban minden hazai Lidl áruház részt vesz. Bővebb információ a kampányról: lidl.hu/SEadomany
Lidl Magyarországról
Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már 187 áruházzal van jelen hazánkban, és több mint 7000 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik: nem csak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, de forgalmát tekintve az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak.
A vállalat emellett különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, ennek köszönhetően termékeinek közel 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.